Contact: 0771 282 733

Transport Gratuit in Municipiul Targu-Jiu

Meniu

Intrebari Frecvente

Mai jos regasesti raspunsurile la cele mai frecvente intrebari.

In cazul in care ai o intrebare a carui raspuns nu se gaseste mai jos, te rugam sa ne contactezi prin intermediul metodelor afisate aici.

Cum comand?

Comanda online

  1. Alegeti produsele dorite si adaugati-le in cosul de cumparaturi
  2. Pentru a vizualiza produsele din cosul de cumparaturi, urmati linkul “Cosul meu” din coltul din dreapta sus al siteului.
  3. Pentru a trimite comanda, apasati butonul “Comanda acum” din cosul de cumparaturi
  4. Completati datele solicitate din pagina de finalizare comanda. Nu este necesar sa va creati un cont pentru a putea finaliza comanda.
  5. Dupa trimiterea comenzii, veti fi sunat pentru confirmare de catre operatorii nostrii de vanzari.

Comanda telefonica

Comenzile se pot face si telefonic – la unul din numerele specificate in pagina de Contact.

Cum platesc?

Plata se poate face:

    • Plată online cu card bancar – Infomanu.ro folosește pentru tranzacțiile online serviciile XXXXX. Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor prin Internet. Datele cardului dumneavoastră ajung direct la banca, nimeni altcineva neavând acces la ele.
    • Numerar
      Plata se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediu. Nu se percep taxe suplimentare pentru plata ramburs.
    • Ordin de plată sau transfer/virament bancar
      Plata se face în baza unei facturi proforme, în urma confirmării telefonice de către un agent de vânzări. Livrarea produselor se face după confirmarea plății, în contul de mai jos.Date necesare efectuării plății:

INIDAN S.R.L.
Cod fiscal: RO 4807985
Banca: B.R.D. Târgu Jiu
Cod IBAN: RO84BRDE200SV02351252000
Banca: Raiffeisen Bank Târgu Jiu
Cod IBAN: RO48RZBR0000060000962739
Banca: BCR Târgu Jiu
Cod IBAN: RO47RNCB0149019421220001
Banca: CEC BANK Târgu Jiu
Cod IBAN: RO56CECEGJ0101RON0124913
Banca: Trezoreria Târgu Jiu
Cod IBAN: RO58TREZ3365069XXX002580

  • Plată în rate online cu card de debit prin XXXXX – Poți plăti în 6, 12 sau 18 rate cu cardul de debit emis de o bancă din România (inclusiv cardul de salariu), fără carte de identitate și fără verificarea venitului lunar.
  • Plată în rate Poți alege să plătești în rate fără dobândă, cu carduri de credit ale celor mai importante banci din România, sau prin credit online. Află detalii aici.Citește mai multe detalii despre cum poți plăti în rate.

Cat costa transportul?

Produsele comercializate sunt produse noi, trimise in ambalajul original al producatorului si sigilate (in cazul in care producatorul livreaza produsele sigilate).

Pretul si timpii de livrare difera in functie de disponibilitatea produselor si modalitatea de livrare aleasa de tine.

Dupa efectuarea comenzii, vei fi contactat de catre un operator infomanu.ro, pentru a-ti confirma comanda si pentru a fi instiintat despre disponibilitatea produsului/produselor si timpul de livrare al acestora.

Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe website, de aceea exista posibilitatea ca un anumit produs sa nu fie disponibil, implicit sa nu poata fi livrat.

In cazul in care localitatea in care doresti sa fie livrata comanda ta nu se afla in aria de acoperire a firmei de curierat, atunci in cosul de cumparaturi o sa va apara taxa de km suplimentari.

Termenul de livrare al produselor cumparate din magazinul nostru online este de 2-14 zile din momentul inregistrarii comenzii.

In conditii speciale SC INIDAN S.R.L. isi exercita dreptul de a mari timpul de livrare, cu anuntarea in prealabil a clientului.

Despre livrare

Produsele se livreaza cu firma de curierat Fan Courier.

Taxa de curierat poate fi aflat pe pagina fiecarui produs:

Important de stiut despre livrarea produselor:

  • infomanu.ro livreaza produsele comandate pe intreg teritoriul Romaniei cu ajutorul firmei de curierat FanCourier
  • la plasarea comenzii aveti posibilitatea sa specificati un interval orar in care doriti sa fie livrate produsele. Un agent Fan Courier o sa va contacteze inainte de livrare
  • produsele mari se livreaza doar pana in fata domiciliului, curierul Fan Courier nu este obligat sa-l duca pana la domiciliu (la etaj)
  • intervalul orar de livrarea produselor este intre 09-17, luni-vineri, sambata intre 09-13
  • la preluarea coletului este obligatia clientului de a verifica daca produsul corespunde cu cel comandat pe site
  • puteti deschide coletul doar dupa ce ati platit contravaloarea lui
  • va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA coletului si a produselor in prezenta curierului!
    Trasportatorul si furnizorii nostrii nu accepta reclamatii ulterioare.
  • in cazul in care produsele nu corespund calitativ, exista urme, lovituri din cauza transporului va rugam sa
    semnalati acest lucru intr-un proces verbal, semnat si de curier
  • in cazul in care ati ales plata ramburs curierul emite o chitanta pe aceasta suma. In cazul in care factura s-a facut pe firma, va rugam sa aveti in vedere ca si chitanta emisa de curier sa fie pe firma si nu pe numele persoanei de contact.

Cum returnez un produs?

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail/cerere returnare in contul dumneavoastra.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, cu exceptia costurilor de transport, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Expediati produsele la adresa str. Victoriei nr. 151 (Infomanu-Center), Targu-Jiu, Gorj fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de Infomanu.ro ne puteti contacta telefonic la numarul +40 253 210 744.

Care sunt conditiile de returnare a unui produs?

Produsele nu trebuie sa prezinte uzura, zgarieturi/lovituri, Ambalajul original nu trebuie sa fie distrus eticheta originala (COD PRODUS/DESCRIERE) trebuie sa fie vizibile.

Computere: laptopuri, notebook-uri, desktopuri PC, monitoare – inainte sa returnezi unul dintre aceste produse asigura-te ca nu este protejat de parole setate de catre tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat saputem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software. Nu poti returna niciunul dintre aceste produse daca au licente OEM activate sau de pe care ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care ti le-am livrat.

Telefoane mobile, tablete si accesorii – inainte sa returnezi unul dintre aceste produse asigura-te ca nu este protejat de parole setate de catre tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software. Nu poti returna niciunul dintre aceste produse daca au licente OEM activate sau de pe care ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care ti le-am livrat.

Imprimante, scanere, consumabile – nu poti returna imprimantele si multifunctionalele ale caror consumabile le-ai desigilat, insa poti returna consumabilele de tipul acumulatori, cartuse pentru imprimanta, accesorii de birotica si papetarie, doar daca acestea sunt sigilate.

Electrocasnice mari: aparate frigorifice, masini de spalat vase, aragazuri, hote incorporabile, masini de spalat rufe – produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sigilat si insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat. Nu se pot returna cuptoare electrice/incorporabile, aragaze, plite care au fost desigilate si folosite de consumator. Costul de transport pentru retur este suportat de catre client pentru electrocasnicele de mari dimensiuni

Electrocasnice pentru bucatarie: espressoare, fiare de calcat, aspiratoare, cuptoare microunde si alte aparate mici de bucatarie – poti returna aceste produse doar daca sunt nefolosite iar ambalajul trebuie sa fie nedeteriorat. Produsul returnat trebuie insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat.

Produse ingrijire personala, mama si copilul, sport si fitness – nu poti returna produsele care au fost desigilate de consumator din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena personala. Poti returna produsele doar daca acestea prezinta sigiliile intacte. Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014. Produsul returnat trebuie insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat.

Produse pentru climatizare si boilere – produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sigilat si insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat.

Televizoare, home cinema & audio, audio HI-FI & profesionale, videoproiectoare si accesorii – produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, produsul nu trebuie sa fie uzat/zgariat/lovit. Produsul trebuie sa aiba toate accesoriile cu care afost livrat. Ambalajul original nu trebuie sa fie distrus, degradat; eticheta originala (COD PRODUS/DESCRIERE) trebuie sa fie vizibile.

Aparate foto, camere video & sport si accesorii, telescoape si optica – inainte sa returnezi aparatele foto si camerele video asigura-te ca ai sters eventualele fotografii si inregistrari, astel incat sa putem readuce produsul la starea initiala.

Produs este defect de nou. Ce pot face?

Produsele defecte de noi declarate in termen de 2 zile de la receptie se pot returna pe cheltuiala Infomanu.ro

Acestea se pot inlocui in limita stocului disponibil sau se pot preda in regim normal de garantie.